خبرورزشی استقلال
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 785
:: باردید دیروز : 138
:: بازدید هفته : 927
:: بازدید ماه : 785
:: بازدید سال : 22542
:: بازدید کلی : 225826
تبلیغات
<-Text3->

خبرورزشی استقلال

نيکبخت: نگران رفتار هواداران با جباري بودم


هافبک استقلال ضمن سخت شمردن ديدار استقلال برابر فجر سپاسي مي‌گويد اميدوار است حضور کوتاه مدتش در ميدان در بازي با سپاهان مقدمه‌اي براي بازي‌هاي بيشتر باشد.


عليرضا نيکبخت واحدي با ابراز خرسندي از نخستين بازيش براي استقلال گفت: خيلي از حضور در استقلال خوشحالم. اميدوارم اين حضور کوتاه مدت پايه‌اي شود تا روي غلتک بيفتم. شرايط ما عالي است و ما از بازيکنان خيلي خوبي بهره‌منديم و مي‌توانيم موفق باشيم. من با پيراهن استقلال خاطرات زيادي دارم و با حضور مجدد در پيراهن استقلال، خاطرات خوبم دوباره تداعي مي‌شود. من همه سعي و تلاشم را مي‌کنم تا دوباره با اين پيراهن، اوج بگيريم و هر زمان که آقاي قلعه‌نويي صلاح بداند به ميدان مي‌روم . خدا را شکر از لحاظ بدني مشکلي ندارم و آماده بازي کردن هستم.

به نقل از ايسنا،او در پاسخ به اين سوال که داوري در آن ديدار را چگونه ديديد، بيان کرد: اصلا پنالتي آن‌ها، پنالتي نبود. به هر حال آن ديدار گذشته و بايد خودمان را بايد آينده آماده کنيم. تصميمات داوري تغييري نمي‌کند و بايد به آينده چشم دوخت.

هافبک استقلال در پاسخ به سوالي درباره تشويق جباري از سوي تماشاگران استقلال بيان کرد: من خودم نگران برخورد هواداران با جباري بودم اما خوشحالم که تشويق شد چرا که سال‌ها براي استقلال زحمت کشيده بود.

نيکبخت در پايان درباره ديدار استقلال برابر فجر سپاسي گفت: بازي برابر آن‌ها به خاطر شکست خوردن‌شان در دو بازي قبلي سخت است. آن‌ها زخم خورده هستند و قطعا با تمام وجود و انتحاري برابر ما حاضر مي‌شوند. ما بايد هوشيار باشيم تا هر سه امتياز را کسب کنيم.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 341
موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : عباس
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید